Correct Trading Rules

Kaupankäyntisäännöt, jotka kattavat muutakin kuin positioiden avaamisen ja sulkemisen.

Correct Trading Rules
Tasot

Tehokas kaupankäynti on muutakin kuin pelkkää positioiden avaamista ja sulkemista, ja tämä on hyvä ymmärtää ennnen kuin aloitat kaupankäynnin. Kaupankäynnin perusteet alkavat perusasioiden, kuten kaupankäyntisääntöjen, oikean välittäjän valinnan, kaupankäynnin suunnittelun ja monen muun asian ymmärtämisestä. Vaikka perimmäinen päämääräsi tai tavoitteesi on tehdä voittoa, kaupankäynnin onnistuminen riippuu siitä, miten aiot päästä sinne ja millaisia päätöksiä teet matkan varrella.

Yksi ensimmäisistä päätöksistä, joka treidaajan on tehtävä, on oikean välittäjäkumppanin valinta. Välittäjä on kumppanisi ja porttisi markkinoille. Sinun on siksi varmistettava, että valitset kumppanin, joka on yhtä kiinnostunut menestyksestäsi, varsinkin jos olet uusi treidaamisessa ja jos vasta opettelet kaupankäyntiä. Luotettava ja hyvämaineinen välittäjä ei ainoastaan tarjoa täydellistä kaupankäyntiympäristöä, vaan myös käteviä kaupankäyntivälineitä ja resursseja, jotka parantavat kaupankäyntiäsi.

Kun sinulla on pääsy markkinoille, sinun on luotava kaupankäyntisuunnitelma, mutta ennen kuin aloitat, on tärkeää ymmärtää kaupankäyntisäännöt tehokkaan suunnitelman luomiseksi. Kaupankäyntisuunnitelmassa kerrotaan yksityiskohtaisesti, miten toteutat kaupankäyntisi tai periaatteessa, miten toteutat kaupankäyntitekniikkasi. Sinun on valittava kaupankäyntityyli (lyhyt- tai pitkäaikainen), kaupankäyntistrategiat (miten kauppoihin päästään ja niistä irtaudutaan sekä haluamasi asetelmat) ja myös riskinhallintasuunnitelma (riskin ja voiton suhde ja panosmäärät).

Hyvä kaupankäyntistrategia voi tuottaa sinulle voittoja, mutta hyvän riskinhallintasuunnitelman avulla voit pitää voittosi ja pysyä suunnitelmassa pitkälläkin aikavälillä. Kaupankäyntisuunnitelma on hyödytön, jos et pysty pitämään siitä kiinni. Sinun pitäisi sitoutua aina kivikovaan kurinalaisuuteen, eikä koskaan antaa subjektiivisten tekijöiden, kuten tunteiden, häiritä objektiivista kaupankäyntitoimintaa.

chatbot